Tövispuszta

Április 4-én egy újabb élménnyel lettem gazdagabb, ugyanis Szombathelyen járt Kepes András. A beszélgetés a 2011-ben megjelent családregénye, a Tövispuszta kapcsán történt. A lehetőséget a már sokszor – és nem ok nélkül- negatívan emlegetett Márai program keretében tudta biztosítani az egyetem könyvtára. A szerző beszélgető partnere pedig Murai András, a NymE SEK Kommunikáció- és Médiatudományok Intézeti Tanszékének vezetője volt. Zárójeles megjegyzés: Kissé sajnálatos, hogy az egyetem épületében rajtam kívül mindössze 4-5 fiatal, ha helyet foglalt a díszteremben.
Kepes remek történet mesélő és a humorérzéke is rendben van. Ráadásul még közvetlen is.. és dedikált is.🙂 Rengeteg információt sikerült szerezni a regényről és annak hátteréről. Többek között megtudtam azt is, hogy nagy hatással voltak Kepesre a dél- és észak amerikai szerzők, akiktől kamaszkorában olvasott: García Márquez, Cortázar, Borges, Vargas Llosa, Steinbeck, Hemingway, Salinger. Alig várom, hogy kezembe vegyem a már említett kötetet. Ha minden jól megy, akkor az államvizsgát követően ez meg is történhet. Jó hír továbbá, hogy az írást folytatni szeretné a szerző, hiszen több regényterv is a fejében van. A tv-t előszeretettel választóknak viszont rossz hírem van, Kepes András egyáltalán nem tervezi a visszatérést.

Aki nem tudott részt venni a rendezvényen: Beszélgetés Kepes Andrással…

+ Egy cikk ajánló a Könyves blogról: Kepes András

Vélemény, hozzászólás?

